.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده رشت : استیضاح وزیر کشاورزی قطعی است

جبار کوچکی‌نژاد از طراحان استیضاح محمدرضا اسکندری، وزیر کشاورزی در گفتگو با گفت: «وزیر کشاورزی در این جلسه در مواجه با سوالات نمایندگان تنها سخنان گذشته خود را تکرار کرد و پاسخ قانع‌کننده‌ای نداد».

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به مشکلات و نارسایی‌ها گوناگون در حوزه فعالیت وزارت کشاورزی تصریح کرد: «با مشخص شدن وضعیت کردان، اکنون در مورد استیضاح اسکندری تصمیم‌گیری خواهد شد».

نماینده رشت در پایان اظهار داشت: «با توجه به اینکه نمایندگان طراح استیضاح از توضیحات اسکندری قانع نشدند، این استیضاح به قوت خود باقی خواهد ماند».

وزیر کشاورزی حدود سه ماه پیش به دعوت نمایندگان کمیسیون کشاورزی برای پاسخ به سوال نمایندگان به مجلس رفت اما نتوانست آنان را قانع کند. بر همین اساس نمایندگان سه ماه به اسکندری فرصت دادند تا اقدامی برای رفع معضلات بخش کشاورزی انجام دهد که به اعتقاد طراحان استیضاح با وجود پایان یافتن این فرصت هنوز نارسایی‌ها در این بخش پابرجا است.

گفتنی ‌است علی کردان وزیر سابق کشور در جریان روز‌سه‌شنبه نتوانست اعتماد نمایندگان را جلب کند و با رای نمایندگان از وزارت برکنار شد. پس از کردان جدی‌ترین استیضاح مربوط به محمدرضا اسکندری می‌شود که به گفته بسیاری از کارشناسان و برخی نمایندگان در مدت مسئولیت در وزارت جهاد کشاورزی عملکرد مناسبی نداشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.